Lång dag

Landade hemma för en liten stund sen efter en lååång dag på hästkliniken. Fick både bra och dåliga besked. Han har senskador och ligament skador i höger bak, så det possetiva är att han inte behöver någon behandlig utan bara mycket vila, ca 6 månader. Sen har han broskbildningar i halsen, och så var det något med kotorna hängde inte riktigt med. Så kommer inte kunna hålla på något med dressyr mer, vilket suger! Men smällen man får ta helt enkelt för vill inte göra mig av med honom! Så han får börja gå i pansion, men kommer fortfarande att gå att rida när allt är läkt. Har jag tur så kommer jag kunna rida lite dressyr någon gång ibland ett litet lungt pass Men dom kunde inte lova något. Kommer aldrig kunna träna ordentligt som jag gjorde förut. Dom gjorde iaf en ordentlig utrednign med böjprov flera gånger och bedövningar på flera sener, röntgen och ultraljud.













Han ser lite kul ut om höger bakben ;)

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin