-

Wiii mamma fick nyss ett väldigt bra samtal! Det var från Emma på det stället jag red lite på förra vintern och hon undrade om jag hade lust och tid nu, när Prince inte är så användbar, att hjälpa henne att träna ett femårigt sto när jag känner för det. Sa självklart JA! Ska bli superkul. Änsålänge så är det bestämt att jag ska göra det varranan onsdag. Sen var jag välkommen på helgerna också :) Får ev kanske hjälpa till med en till, vet dock inte hur gamal eller hur stor. Fick först förfrågan (eller rättaresagt mamma, haha) om jag ville ha henna på foder,Diva som hon heter, men har ingen tillgång till stallplats. Men då får jag rida ute hos henne ist :) Längtar jättemycket till onsdag!


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin