Har blivit sjuk igen...

Har blivit förkyld, ont i hela kroppen, orklös, huvudvärk, hostar, ont i halsen och i öronen. Känns som jag har fått allt på samma gång. Dagen kommer spenderas i sängen med läxböckerna.
Skrev inget igår för när jag kom hem från dressyr träningen mådde jag rikitgt dåligt. Skakade som om en 90 åring, kunde knappt hålla i något. Jag skulle trycka ut en alvedon från en karta med det gick inte jag skakade så sjukt mycket så mamma fick hjälpa mig x) Hostade så lungorna höll på att komma upp och kunde inta prata. Med andra ord jag mådde riktigt dåligt.


Kommentarer ;
Postat av: Jennifer

Låter super! Ska skaffa kortet idag och ska försöka träna två/tre gånger i veckan. Du får säga till när du kan, jag kan nästan alltid :)

2011-03-01 @ 19:16:11
URL: http://jenifererikson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin