Äntligen internet

Efter typ två veckor har internet äntligen börjat sammarbeta. Nu kommer det bli uppdatering som vanligt. Kommer slänga in bilder sen hundutställningen jag var på, för typ två veckor sen? Ska bara vänta på att min andra dator ska börja funka, så jag kan komma åt photoshop. Behöver fixa till en del. Kommer även lite bilder från hamnen :) Nu ska jag vila. Huvudet har inte blivit bättre. Ska till sjukhuset lite senare. Dom misstänker att det kan vara något annat än virus på balans sinnet, för blev helt plötsligt mkt sämmre igårkväll. Stackars Joacim som fick ta hand om mig. Stort tack till min älskling, bäst är du.♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin