Liseberg





Finns inget mer att säga än att dagen blev riktigt bra! Hade jättekul och ätit största sockervadden någonsin ;) Allas försök till att få mig blöt, som misslyckades. Vi åkte först kollerado och då blev alla jätteblöta utom mig. Sen körde vi på flumride, lika dant då ;) Sen hade dom bestämt sig för att jag skulle bli blöt så vi åkte kollerado 3 eller 4 gånger på raken utan framgång. Dom blev bara mer blöta själva. Björn kunde dra ur vatten från sina jeans, Jocke kunnde krama ur både T-shirten och jeansen Anna var mest blöt hon kunnde krama ur allt. Men jag var fortfarande torr till 90%. Men dom fick skylla sig själva ;) Jag hade iaf super kul :)
Dagen avslutades med allsång i bilen till alla möjliga låtar, så ingen skulle somna. Ett lite ovanligare sätt att hålla sig vaken till men det funkar ;)

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin