Dagen har bara sprungit iväg

Åkte iväg och skulle bada på förmiddagen för vid 10 var det inte ett ända moln på himlen. Sen när vi kom dit kommer såklart alla molnen, så mycket badande blev det inte. Så åkte hem igen. Lagade lite mat och tog det lugnt. Stack till stallet sen och skulle rida lite dressyr på banan, men det blev det inte mycket med.
För igår när jag va ute så kliade han sig och sen kunnde han inte ta upp huvudet. Det gick verkligen inte. Hoppade av i panik och började gå hemmåt, efter ett tag blev det bättre och han började gå som vanligt igen. Idag skulle jag rida lite och känna på han, skulle inte rida ett hårt pass men bara kolla så han inte var ovanligt stel eller något sånt. Efter 20 min hände samma sak, och efter 5 min skritt med mig gående brevid blev det bättre. Red ingen mer utan stod och pratade i nästan två timmar med Anna innan jag gick hem med honom. Och nu sitter jag här och ska snart sova.



Min älskade lilla kille du får inte vara sjuk igen.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin