04/01/2011

Har tinat nu, men mår inget vidare. Gjorde inte det igår heller. Just nu sitter jag i älkslingens studentbyxor, som jag är beroende av :P Finns inga skönare mjukisbyxor! EN tjocktröja och kollar på How I met your mother, kärlek på den serien. Mer än så kommer det inte hända idag, ska försöka somna tidigt iaf. Var jättetrött sen igår redan, men jag skulle ändå sova hos Joacim. Han hämtade mig efter jobbet, vilket blir runt kvart i tolv, hemma hos han vid tolv och sen tittade vi lite på tv. Jag somnade strax innan halv ett. Men får skylla mig själv^^

När jag kom hem åkte jag direkt till stallet. Det blev en sväng med My och Locktait. Vet inte om snön verkligen tar på Princes krafter, han blir bara segare och segare. Men han har knappt någon kondition än så inte så konstigt isf.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin