Torsdag

Har varit lite off med bloggningen i två dagar nu. I tisdags åkte jag hem till Joacim direkt efter skolan och när jag kom hen orkade jag inte skriva något. Igår mådde jag inte alls bra så sov halva eftermiddagen och kvällen.
Sitter inne på mitt rum nu har precis fikat lite, morfar är nämligen här:) Skolan har gått fort. Har inte gjort något ordentligt idag igentligen. På datan kollade vi på en film och disskuterade lite om den, på livsmedelshygienen kollade vi på film och gick igenom till provet. På engelskan gjorde vi bara ett nutidskryss och gick igenom proven vi har skrivit. Som sagt väldigt lung dag idag ;) Men har varit duktig och tränat med company. ;)


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin