Medans man väntar på Malin och Jennifer


Detta är resultatet ;)

Ang mitt extremt fina blåmärke i pannan så fick jag det när jaq som hos Jocke i tisdags. Han gick upp tidigare och skulle gå ut med hunden, men jag orkade inte följa med så stannde kvar och sov. Sen vaknar jag av att någon sliter upp dörren och skriker HAAALÅÅÅÅ! Vaknar med och ryck och bara, aa hej? Va helt själv hemma hos han, för hans föräldrar var på jobbet.
- Jaa det är sotan här.
Jag: Jaså, jaha
Han: Det finns ingen stege till mig...jättesur.
Jag: Finns det inte, visste inte vad jag skulle säga xD Fick ringa till Jocke och fråga var stegen fanns. Klä på mig snabbt och gå ut och hämta en åt han. Bara det att när jag skulle lyfta ner den så låg det någon metallbit på den som jag fick rakt i huvudet. Nu börjar bulan gå bort, den har varit större men då har jag inte haft något blåmärke.

Inte varje dag man vaknar upp själv hos sin kille av att sotan kommer in stampandes och skriker och tjurar ihop ;)

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin