Helg

Då va första veckan efter lovet avklarad. Har varit i stallet och ridit en sväng på min ponnybus :) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än,så som jag fattade skulle jag träffa Jocke men han svarar aldrig :P Får väl ringa honom snart ^^ Måste även sitta och plugga på mina roliga bakterier, svampar, virus och parasiter. Så kul kommer jag ha i helgen ;) Kommer aldrig lära mig alla svåra ord, men måste det! Måste få bra resultat på detta provet. Nu blir det tacos :D

Kommentarer ;
Postat av: Jacobanastasia

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-02 @ 09:44:16
URL: http://jacobanastasia.blogh2o.com

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin