Alla ♥ dag

Nyss hemkommen från stallet, red en sväng i ovädret. Var runt 12- grader med snö och blåst. Det fick bli en liten sväng, var som en isbit efter 10 min. Eftersom det är lov passade jag på att pyssla lite när jag kom tillbaka. Borstade igenom Prince riktigt ordentligt och klippte manen och svansen. Så har min dag sett ut ungefär ;) Resten av kvällen kommer bestå av svenska. Har rätt mycket jag måste göra, så halva lovet kommer gå åt till det.


Kommentarer ;
Postat av: Anonym

sv; det tycker jag låter jättebra. När kan du? torsdag kanske? ska snacka med nenne :) <3

2011-02-14 @ 18:49:46
Postat av: Malin

du kan ju messa mig! har samma nummer som innan.

puss :)

2011-02-14 @ 18:54:33
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin