18 februari 2011

Nu blir det städnig på hög nivå. Malin och ev Jennifer kommer hit om lite midre än två timmar, och då ska jag ha städat, ätit och fixat till mig. Är nog dags att börja ;) Har varit i stallet hela förmiddagen. Har ridit, fixat stallet och smörjt min hoppsaldel och sadelgjorden. Skulle smörjt mer efter ridturen men var så hungrig och trött när vi kom tillbaka. Har haft världens piggaste ponny idag. Har har gått först nästan hela tiden (red med två andra) och han brukar alltid nöja sig med att gå sist. Men inte idag. Han har har bockat och busat lite som han sjävl vill. När han har velat gallopera så har han gjort det, så har fått bråka lite med han idag :P Nehe nu måste jag sätta igång! 

 


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin