Nu börjar jag snart min dejt med kudden

Men tänkte bara skriva lite kort här först. Har haft en mysdag med älskling idag, efter en helt sjukt jobbig arbetsdag! Medecinen jag går på mot smärtan och svullnaden i käken, plus att den förhindrar att det ska brytas ut någon infektion, mår jag sjukt illa av. Var nära på att åka hem flera gånger för sprang ut och in på lastbryggan istort sätt hela dagen, med frukosten i halsen. Då är det inte roligt att jobba längre. Men efter en stunds sittade, med mycket vatten och lite pepparkakor att knapra på blev jag bättre. Sen dubbelt så sämmre och sen när medecinen sluta verka började också illamåendet släppa. Så överlevde dagen trots allt :)

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin