15 augusti

Av någon anledning var vi en extra person i köket idag, så vi var fyra ist för tre som vi vanligen är. Riktigt skönt har inte varit ett dugg stressigt. En dag kvar och sen ledig två dagar. Jobbar dock helgen, tyvärr. Missar mycket som jag hade planerat in utan att jag visste att jag jobbade. Missar en dressyr tväling,( men hade ändå inte kunnat vara med nu när han är sjuk) men hade varit kul att kolla, Vallåkra och Emelie plus en hundutställning som jag skulle fotograferat på. Det är så typiskt dom helgerna jag har varit ledig har jag inte haft någon inbokat och nu har jag fullt upp hela helgen och så kan jag inte göra något. Kan inte rå för att inte bli lite irriterad.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin