14 april

Dagen bestod av sovmorgon till kl 1:) Ställde klockan på nio så jag inte skulle behöva stressa allt för mycket. Hade planerat att städa lite innan för fick inte så mycket gjort sist :P Hann också träffa Joacim en sväng innan min buss gick och han skulle till jobbet. Kom till skolan, hade 45 min engelsak och sen fick vi åka hem igen. Anledningen till varför vi fick sova så länge var för att vi va i skolan från kl 8 på morgonen till 9 på kvällen. Vi hade först vanlig skol dag sen hade vi en påskmiddag som vi hade ordnat. Jättekul var det alltid lika härligt att vara i skolan så sent när alla är så sjukt övertrötta ;)


Kör på en gamal bild sen fotorundan med Jennifer i höstas tror jag det var? :P

Kommentarer ;
Postat av: Anonym

Förförra hösten var det haha :) Eller hösten när vi gick i nian.. det blir förrförra? xD

2011-04-18 @ 11:13:25
URL: http://jenifererikson.blogg.se/
Postat av: Syverlejla

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-09-06 @ 08:08:38
URL: http://syverlejla.blog366.com

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin