Så trött

Herregud vilken stressig dag det har varit! Fullt med gäster hela tiden kö ändå från kassa och ut! Stora sällskap med en massa mat som ska ut, det kom en buss med 35 pers! Så har sprungit runt som en idiot hela dagen. In i köket lämna mat, tillbaka hämta ny och hinna duka undan och duka nytt på det. Lina var ju sjuk idag med så var en mindre, hade behövt henne idag :P Folk har klagat och dom i köket har skrikigt på varandra och inte haft koll på något. Ja det har hänt en del. Trött i både benen och huvudet. Nu blir det tv och ska jag ta min välförkänta somn. Jobbade tillochmed över 30 min idag efter att alla andra praktikanter hade gott. Ganska bra gjort av mig ;)



Saknar faktiskt klassen lite.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin