Jobba och Vedbände

Det gick bätter på praktiken idag. Var inte lika rörigt med mycket spring blev det. Spenderade mesta av tiden under lunchen i matsalen. Lämna mat, hämta disk,hämta ren disk och duka. Så det blev ett par vänder mellan köket och matsalen,tur att det inte är så långt ;)
Lina skämde ut mig idag också. Det var mitt under lunch tid så mycket folk var det och vi skulle lämna nya glas och plocka unadan. Där man kör ner med vagnarna står det två stolar i en sväng, det är trångt och svårt att styra. Självklart så lyckas Lina köra på en så den välter precis jämte ett bord, där folk sitter och det är en massa runt om. Och det blir ju jag som måste ställa upp det och alla ilglor! Visste inte vad jag skulle säga, tror inte jag fick fram något vettigt :P

Efter blev det att åka till Prince fixa stallet och gå ut med honom. Dampryck fick han som vanligt, stegrade en gång lite lågt och bockade och sparkade en gång. Sen stack jag till Vedbände, fick samma häst som förre gången. Gick tio gånger mycket bättre idag. Vi skulle göra galoppövningar och hoppa lite lågt. Vilket min häst gillade väldigt mycket :P Så blev några bockningar och glädje språng^^ Men gick super bra ändå.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin