Seg dag på praktiken

Idag fanns det inget att göra. Kom inte mycket folk, så man serverade,dukade och plockade undan rätt snabbt. Så jag och Lina fick en massa små jobb som vi aldrig har behövt göra eller se någon göra, bara för att dom inte ville släppa oss innan tre. Men sånt man får ta. Hoppas på en lugn dag imorgon också för jag känner verkligen inte för att springa runt. Somnar när som och har så himla ont i ben,höft,fötter och rygg. Är inte van vid att stå så länge än. Min rygg är jätte stel och jag har blåsor under fötterna "/ Mina skor är rätt hårda fortfarande ^^ Gick med Prince idag och han fjantade sig inte en ända gång. Han har äntligen börjat lyssa på mig :P Mamma har fått gå med honom ett par gånger nu för henne testar han inte. Knäppponny^^ Sen spenderades kvällen med älskling :) Träffar han imon igen :) Tro det eller ej men han ska med till Vedbände, frivilligt ;)
Nu måste jag sova annars kommer jag inte komma upp imon.




Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin