Träningen

Träningen gick helt okej. Men vägen dit var värre. Det blåste riktigt mycket så han var super rädd för allt. Stegrade sig och dummade sig för att han inte vill gå förbi det han tyckte va läskigt. Jobbigt är det men han går förbi efter ett tag när han har fått protestera och tittat ett tag. Men på ett ställe som han inte brukar tycka om blev han extra rädd. Började stegra sig och träningen skulle snart börja så va lite sen, för det hade tagit lite extra tid att rida dit. Så jag orkade inte bråka med han så skulle hoppa av för hade inte tid men att vänta på att han skulle titta och förstå att det inte är något läskigt. Men när jag precis skulle svinga över högerbenet till vänstersidan så blev han rädd för något, och hoppar åt sidan. Det leder till att jag flyger av på höger sida för jag lutade mig åt det hållet och landar på asfalten. Slog inte i så hårt men klart att det kändes. Men slog mest i armen och högerbenet. Som tur så stannde Prince han var nog inte berädd på att jag skulle flyga av, så han blev nog lite chockad. Men ett blåmärke blir det nog imorgon. Men tillbaka till träningen så var han rätt seg, kan bero på att det gick åt lite onödig energi påvägen dit. Men han gick fint och stadig i form. Började gnissla tänder direkt ^^ Gjorde mycket skänkelvinkaningar idag. Flytta för höger skänkel gick jättebra men för vänster ville han knappt. Kanske var lite stel eftersom han inte har gått så mycket nu på sista tiden. Men det ska vi ändra på^^ Oj det blev ett långt inlägg undra om någon pallar läsa allt :P♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin