Stallet



Känner mig piggare nu, magen gör inte lika ont. Är nog för att jag inte har tagit den värktabletten som jag fick med mig hem från sjukhuset idag. Följde med mamma till stallet idag för första gången sen i trosdags! Gud vad jag saknar det. Fick bara borsta Prince men bättre än inget. Funderar på att försöka sitta upp i helgen och bara skritta lite. Då har jag inte ridit på en vecka. Helt sjukt har inte varit ifrån hästar så länge sen jag slutade på ridskola. Det är ungefär fem år sen. Behövde inte ens gå på kryckorna när jag var iväg. Visst gör det ont och jag kan inte gå på hela foten utan dom, utan bara på tårna men alltid något. Dom är bara jobbiga och ivägen.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin