Sjukhuset

Första gången sen jag kom hem som jag orkar göra något. Har bara sovit i drygt fyra timmar. Mår verkligen skit av narkosen och alla värktabletter.

Som nu redan vet har jag opererats idag, men är nog inte många som vet varför. Det är inget allvarligt utan för tre år sen så cycklade jag omkull och riktikt krossade foten, det var bara en massa småbitar. (ja jag vet att jag lyckas med allt :P)  Men det var ett stort benbrott som dom var tvugna att skruva ihop. Men den skruven var lite förstor så den stack upp lite över huden och det har lett till att när det kommer tryck på den så gör det ont. Asså sjukt ont ibland. Igentligen skulle jag inte beövt ta bort den men nu fick det bli så. Hur som helst allt har gått bra och jag får gå på foten som vanligt. Ska ta bort stygnen om 14 dagar, men lite ont gör det och jag får inte på mig någon sko :P Det blir nog inte till att gå till skolan och göra nationella provet imorgon, orkar verkligen inte det.

Nehe man kanske skulle fortsätta att sova en stund eller läsa lite? Har fått tre tidningar ^^ Bästa med att vara skadad men får en massa godis och tidningar^^ Aja puss♥

Kommentarer ;
Postat av: M

din stackare , tur att allt gick bra.

hoppas det blir bättre..

men det nationella provet är på onsdag så du vet :)

2010-05-03 @ 20:15:32
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin