Sen bloggning

Bloggar lite sent idag, men det får ni tåla^^ Har träffat min älskling idag så har inte hunnit. Och nu på kvällen har jag bara suttit med son och syslöjdsredovisningen. Nu är den klart och snart är son också det. Skönt att ha det avklarat. Vet inte vad jag mer ska skriva :P Har inte hänt något spec idag. Jag och Joacim va lite slöa idag så tog en filmeftermiddag :P Åkte in och hyrde en film som han hade hört skulle vara bra, och åkte sen hem till mig. Filmen hette Pararnormal activity och var en verklighets inspelad skräckfilm. Asså regisören hade fångat en ande som hemsökte han och hans flickväns hus och filmat allt, för dom ville ha reda på vad som hände. Asså den va riktigt creapy. Det var inget blod eller något sånt men när de värsta sakerna hände i filmen kunde man inte låta bli att rysa. Bara tanken av att allt var "live inspelat" var hur äckligt som helst. Men nu måste jag sova♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin