Seg...

Känner inte för att blogga orkar inte. Men ska inte börja slarva med uppdateringen igen. Skolan idag gick rätt segt, inget mer me det. Lika tråkigt som vanligt, fast fick glass på matten (y). Något possetivt :P Kom hem och stack nästan direkt till stallet och red. Sjukt varmt ute! Tog på mig långarmat och höll på att dö. Red en sväng ute idag, första riktiga uterundan sen jag opererade foten. Så himla härligt. Gick jättebra pigg och glad va han^^ Gjorde ett litet glädje språng ^^ Hemma igen var det bara att sätta sig och plugga so... Fattar inget och är hur mycket som helts. Hej ig på det provet säger jag bara. Somnade vid böckerna igen. Duktig som jag är (host). Men mår inte så bra så kan vara därför. Nu hade jag tänkt att fixa lite med bilderna som jag tog igår. Hoppas jag orkar lägga upp dom sen. Är så galet trött.♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin