Ridit idag :D

Fy fan vad härligt har ridit idag :D Känns som en evighet sen sist eller är en vecka sen :O Shit. Red inte länge och bara lite lätt i hagen tog det lungt för foten gjorde lite ont i slutet. Red väl ungefär 40 min lite lättare dressyr. Mycket att bara gå på tygel och jobba. Fick ställa han mer i vänstervarvet för högerfoten kunde jag knappt använda. Men han gick helt okej ändå. Tuggade på bettet hela tiden :) Tror han har saknat det lika mycket som jag har, även fast han ville mot skogen :P Blev lite sur när han märkte att vi skulle åt andra hållet^^ Men han var pigg ändå. Har ju inte blivit riden sen i söndags. Men kan vara bra med lite semester ibland, plus att det har kommit en ny häst och då brukar han vara hopplös att rida på. Ska bara vända och gå hem och är orolig.

Skolan idag var helt okej var väl för att jag började lite senare och gick hem lite tidigre. Magen började strula och göra jätteont igen, fast jag inte tagit någon av den starka tabletten jag fick med mig hem på två dagar :S Så åkte hem efter tyska nationella provet. Det gick väl åt helvet. Kändes inte alls bra. Men aja så är det. ♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin