Om helgen

Fredag: Träffade älsk efter skolan. Åkte hem till mig en stund för jag skulle packa lite och så skulle vi fira min lillebror, som fyllde år. Efter det åkte vi hem till han en stund innan vi skulle åka till Becca. Grillade ute hos henne med Kim, Rickard och Emelie :) Beccas syster va me också :P Riktig trevlig kväll :) Åkte hem ganska tidigt men va skjukt trött så gjorde inget. Sov hos älsling fredag till lördag.

Lördag: Vaknade hos Jocke. Åkte till stallet runt ett och packade allt till tävlingen och städade ur transporten. Åkte tillbaka till Joackim och grillade, igen :P Blir lätt så på sommaren ^^ På kvällen åkte vi in till satan en sund men va rätt dött. Var både rix och ekbacken. Jag ville till rix men är ganska onödigt att åka till Jönköping när man måste vara hemma till typ elva. Så vi struntade i det. Mådde inte så bra, gjorde inte Joacim heller så vi åkte nog hem runt elva. Ganska skönt att komma hem tidigt och bara sova.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin