Måndag och ont i foten

Usch det är måndag och foten värker sjukt mycket. Vet inte varför :S Lyckades iaf ta mig igenom hela skoldagen första sen jag opererades, duktigt ;) hah Kände verkligen för att åka hem efter halva det bara sved vid stygnen och kändes som dom hade gått upp, men var tvungen att vara kvar. Hade nationella i tyska och i no. Tyskan gick inget vidare det va muntligt och jag fick hjärsläpp hela tiden. Me blev g iaf. Non är ett mirakel om jag klarar. Fy fasen vad svårt det va! Gissade på det mesta och bara skrev en massa saker som säkert inte hade med frågan att göra.

Idag blir det ingen ridning även fast jag är grymt sugen, super fint väder ute. Men mamma red honom en sväng i skogen idag så ska jag ta en stund på banan imorgon. Vill inte ge mig ut i skogen än ifall jag skulle trilla av.Hörs kanske senare♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin