Hemma igen

Då var man hemma igen, och jag är jättetrött! Vet inte varför vi somnade hyfsat tidigt och sov ganska länge. Men ändå skulle jag kunna somna nu. Skriver bara lite snabbt för måste gå och lägga mig.

Igår blev det inget rally eller vi åkte dit, men någon hade hört fel om tiden så efter två ½ timmas väntan, i lite regn och en massa blåst åkte jag och Joacim hem. Frös så sjukt mycket. Men det va tydligen inget att ha ändån. Crusingen var helt okej inte bästa vädret regnade och blåste. Men var där några timmar sen åkte vi hem och kollade på film vid halv tolv ungefär.

 Idag har vi varit ute nästan hela dagen har åkt in till stan, tvättat bilen för jag skulle ta kort på den ^^och lite så. Bilder kommet kanske imorgon. Nu ska jag ner och duscha med någon tvål och sen sova, för imorgon är det dags för operation. Ska upp vid fem :S God natt♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin