God morgon

Har varit vaken sen kl 20 över fem, och kan verkligen inte somna om :S Sitter och funderar på om man ska åka och göra provet när man ändå är vaken. Mår bättre i magen och i huvudet idag men foten gör rätt så ont. Fast har inte tagit någon värktablett så kan vara därför. Känns som det är det ända jag lever på just nu, igåt åt jag nio stycken :O och idag blir det minst sex stycken. Bara det fungerar mot foten så gör det inget. Lyckades iaf äta lite går, åt en och½ macka efter operationen men det spydde jag upp direkt men fick i mig en pannkaka och en macka igår iaf. Nu ska jag funderar på att kanske börja planera om jag ska gå till skolan eller inte. Men ska inte in förens vid halv tio isf går bara på den lektionen, mer klarar jag inte av, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin