Dålig med att blogga

Blev ingen mer bloggning igår för Joacim och jag åkte hemn hit efter skolan, för jag skulle städa och så sen stack vi till han. Blev först stan med han och titta på majbrasan. Sen vid nio halv tio drig vi till Skirö med Rickard och Emelie :) Träffade en del anndra människor där me :) Nu måste jag börja fixa mig för blir hämtad om en timma. Ska följa med på rally :P Är lite tvungen till det för ska sova hos Joacim inatt och mamma och pappa kan inte ha kvar mig hemma så länge, för dom måsta orfa med festen och så tills ikväll. Dom ska ha 40års fest^^ Sen på kvällen blir det crusing :) Aja får se hur mycket bloggning det blir i helgen. Puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin