Dagen

Skolan gick rätt snabbt. Hade lite extra slöjd på elevensval, så nu är jag snart klar ska bara skriva redovisning, skönt. Tyskan gjorde vi inte mycket på redovisade en sak som jag skulle redovisat för typ tre veckor sen :P Sen fick vi reda på nationella också. Blev faktiskt godkänd i allt ^^ Trodde jag inte för chansade på typ allt :P Idrotten va jag inte med på för jag kan inte riktigt springa än. Inte långa stäckor iaf plus att jag har fått någon inflamation eller nått i hälsenan :S Gör jätteont när jag går. Så jag och Nenne satt ute och tittade på i spöregn. Frös inte lite precis. Träffade älsk på håltimman också. Ända gången jag kan träffa han i veckan när han jobbar eftermiddag. Sist hade vi so fick inte så mycket gjort på den heller :P Ingen som orkar göra något nu i slutet^^ Men måste iaf plugga lite till på fysiken innan jag somnar, orkar verkligen inte. Är super trött har inte sovit alls mycket inatt heller. Det har varit kattkrig nånstans runt våran gata i typ en timma inatt. Sen kunde man inte somna om för det och när man väl gör det är det någon bil som tycker det är väldig kul att åka runt och börna (stavning?), kl fyra på natten och gasa och hålla på. Då blir man lite lagom sur. Sov med fönstret lite öppet också så allt hördes mycket mer. Nehe nu måste jag plugga annars kommer jag bara titta på tv och sen somna.♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin