Cp internet

Hatar när det bara regnar och blåser hela tiden. Nu har det varit såhär hela veckan, och det gör så internet inte funkar. Första gången idag det har funkat. Hoppas det håller igång ett tag nu. Skolan gick riktigt sakta men har varit så sjukt trött hela dagen. Gjorde klart en liten sista uppgift i matten (jag suger verkligen på det) som jag hade kvar, och nu är jag godkänd. Känns sjukt bra att veta att jag har fått g igen och kommer in på hr. Gjorde fysik provet också, känns sådär men g är det iaf ^^ Hoppas på vg måste få det. Känner alltid mer press på mig när jag gör no prov det är dom ämnenerna jag är bäst i. Jag vet jag suger på matte men fattar fysik jättelätt, går inte riktigt ihop :P Så vill inte att betyget ska sänkas. Nu är alla prov och allt avklarat så nu är det bara att slappa dom två sista veckorna^^ Kom nyss hem från stallet. Är inget kul väder att rida i så longerade han 45 min idag. Inte dåligt^^ Han var nästan lite svettig och det brukar han inte bli :P Men han fick springa lite mer än vanligt idag. Magen har börjat växa på han nu så måste låta han få göra det. Men han älskar att longera så va inga problem med det :P Är mer så man inte får stopp på han ist :P ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin