Blogg.se

Äntligen fungerar det igen. Har försökt att komma in på sidan säkert tio gånger men det har inte funkat.

Gick upp rätt tidigt idag för jag skulle hinna rida innan jag skulle till stan. Red rätt lugnt idag för Prince har fått en knöl på insidag av ena bakbenet. Men den var inte varm och han var inte halt så tog en liten runda. Han var super gosig idag. När jag kom låg han ner i hagen så jag satte mig ner och började klappa han. Efter ett tag ställde han sig upp och bara stog och hängde med mulen mot mitt bröst. Han stod säkert så i tjugo min och sov medans jag klappade han. Sen var det bara till att äta och fixa sig lite och sätta sig på moppen och köra in till stan. Fick reda på att jag skulle klippa mig idag igårkväll :P Toppade håret,slingade och färgade underluggen svart. Innan har den varit mörkbrun nu är den mer svart ^^ Blev rätt nöjd mycket slingor fick jag me, så blond är jag ;) Kommer bilder lite senare.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin