8 maj

Goder morgon ^^

Vaknade för drygt en timma sen men har precis gått upp. Är super seg idag. Ändå somnade jag runt halv tolv igår. Ska träffa Jocke sen när han har slutat jobba tror jag:P Har inte pratat med honom än idag. Så hinner inte skriva så mycket mer för måste börja fixa mig. Har bara en timma på mig. Ska äta frukost, föna håret och sminka mig. Tråkigaste vädret är det ute så ute kommer man inte kunna vara idag heller säkert. Så himmla jobbigt när man väl kan börja gå normalt så kan man inte vara ute. Fast får ju lite extra vila då så kanske barar är lite possetivt? Regn väder är iaf = mjukis kläder och film. Så är väl det som vi kommer göra idag :P Börjar bli trött på att gå i mjusbyxor nu. Det är det ända jag kan få på mig över foten. Kanske kan lyckas få mig leggins eller ett par jeans när foten inte är lika öm längre. Stackars mamma som får tvätta mina mjukisar hela tiden ^^ Men nu börjar klockan springa iväg hörs kanske senare, puss♥

Saknar detta vädret!

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin