22 maj

Sitter ute och gottar mig. Super varmt ute. Runt 28 grader! Kom en från Jocke för inte så länge sen. Han skulle bort ikväll så kunde inte ses mer. Men blir nog till att träffa Becca ikväll ist :) Blir säkert att vi drar in till stan :P Hände inte så mycket på stan igår va rätt dött ute. Idag gick vi upp väldigt tidigt jämfört med vad vi brukar göra :P Åkte ner med fyrhjulingen till sjön en stund. Va rätt sugen på att bada men var för kallt än :P Så jag låg och solade medans Jocke tog årets första dopp:P Han va lagom kall att krama när han kom upp och så snäll som han är skvätte han självklart ner mig :P Men är sånt man får räkna med när man inte själv badar ^^ Låg där nere och degade ett tag sen åkte vi hem och lagade mat. Grillade och gjorde klyftpotatis. Men nu ska jag inte skriva mer utan måste fixa mitt rum lite. Morfar och hans fru skulle visst komma :P ♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin