18 maj

Slapp dag i skolan idag. Satt borta på Tjuskulle hela dagen. Alla nior skulle spela beachfotboll. Synd bara att det var så sjukt kallt och det regnade ibland. Men annars var det inget fel på dagen^^ Slutade även tidigt kavrt i ett. När jag kom hem skulle jag vara duktig och plugga på son men somnade efter fem sidor. Sen vaknade jag av att älsk kom. Så får sitta och läsa lite innan jag somnar :P Typiskt mig^^ Var och tittade till Prince idag. Knölen på benet hade gått ner riktigt mycket, och han haltade inte eller var varm. Så mamma red han en sväng idag. Gick även ut och tog en del bilder kommer nog imorgon. Men nu ska jag titta på Desperate Housewives. ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin