Torsdag

Torsdag idag och snart helg :) Inga läxor att plugga på heller idag, härligt^^ Har nyss städat rummet för mamma tjatade :p Men det behövdes verkligen. Vet inte vad jag ska göra idag mamma tar stallet idag. Får la se om jag träffar någon ^^

Skolan allmänt gick grymt sakta! Ont i magen och huvudet hade man också, gör det inte precis bättre. Bad på morgonen, svenska med vikarie ganska slappt, data alltid lika segt, no prov, vikarie på tyskan så vi slapp göra provet (y) hade ändå inte pluggat, och sist matte. No provet gick inte alls bra fattade inte någon laberation, som man skulle skriva ut formler :S Aja godkänt är det nog hoppas jag ^^

Hörs kanske senare, puss♥

Kommentarer ;
Postat av: J '

"Får la se om jag träffar någon ^^ "



hahahahhahah och den nåååååågon är? ;)

2010-03-25 @ 18:41:06
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin