Sjukhuset idag..

Rubriken säger allt. Var på sjukhuset idag skulle kolla min fot sen jag bröt den i sexan. Annledningen till att jag fortfarande kollar den är för att den va helt sönderkrossad och har en stor fet skruv som håller ihåp två ben. Men den skruven är för stor och gör ont när man trycker på den eller blir för mycket belastning på den. Det kan även bero på att det är någon nerv som ligger lite i "kläm". Men nu är allt läkt så behöver inte den längre.
Nu är det iaf bestämt efter snart tre år att den ska bort. Så ska opereras om en månda ungefär, om inget annat bestämms. Hoppas på att det blir bättre :)

Gick bara i skolan en timma idag! Och satt bara framför en dator ;) Skönt var det^^ Trodde jag skulle hinna tillbaka till skolan efter med så blev det inte.. Var inte hemma förens typ tolv och då var det bara en halvtimma kvar. Hade ändå bara egen tid^^. Red en sväng innan också. Helt otroligt att han orkade vara så sjukt pigg idag även fast jag han gick super bra, och fick jobba mycket igår :) Skriver nog ett inlägg om träningen igår lite senare. 

Puss♥ 


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin