Nu är det dags för fredasmys..

Rubriken säger allt ;) Det är fredag och helg :D Galet skönt!

Skolan idag var lika seg som alltid, tyvärr^^ Alla dagar går ovanligt sakta även fast veckorna går ganska snabbt.  Ikväll vet jag inte vad jag hittar på tror det blir stan. Kan ju alltid hoppas ^^ Men tror vi ska upp ganska tidigt imorgon för vi ska till farmor så kanske inte är någon idé om jag ändå måste vara hemma till typ 11, för jag kommer vara död imon annars:P Men sånt märker man alltid ;) Kommer ta med mig kameran och hoppas på lite bilder på hundarna. Vet inte alls hur vädret är där nere om det är mycket snö, eller kanske vår väder. Bara det är sol ute så ska jag nog kunna ta några bilder. Om det bara inte är tråkigt blask vinter/vår väder usch, tråkigare fotoväder finns det nog inte.

Men nu är det bäst att fixa rummet och äta lite för kl börjar springa iväg ;) Sist jag kollade va den halv fem och nu tjugo i sex :P Hörs senare. Puss♥



Ge mig sommar nu tack!


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin