Måste bli bättre...

... på att blogga! Glömmde skriva ett inlägg igår med. Fast var knappt hemma igår så hann inte heller. Hem plugga sen till stallet, hem äta sen åka igen. Hände en del igår :P Körde moppe igår för första gången iår. I spöreng :S Men va ända sättet att ta sig till stallet och gå i regn pallar jag inte :P  Blöt var jag iaf när jag kom hem ^^

Idag var det skola hade nationellt prov i engelska på morgonen, gick inget vidare :S Slapp dag var det iaf engelsak gjorde inget typ, matte som vi slapp typ 20 min på? Sista lektionen var det bara att sitta i aulan och lyssna på info om teaterresan vi ska på. Tog moppen till stallet nästan direkt när jag kom hem. Så grymt härligt väder att rida i! Börjar bli vår äntligen :D Prince var sjukt pigg för han fick stå igår pga vädret. Har nyss pluggat en massa och måste göra det igen.. Usch vill ha lov nu! Nu måste jag äta något för är galet hungrig sen ska jag nörda mer, jippi. Eller inte ^^


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin