Har inte orkat blogga..

Har inte kännt för att blogga och har inte orkat sen helgen. Tyvärr kommer det inga bilder för det va så sjukt mycket folk hemma hos farmor på lördagen, och ute var det så dimmigt så man knappt inte såg träden på andra sidan vägen.

I lördas åkte vi iaf iväg på morgonen och gick en stund på stan där nere. Hittade en hel del saker. Kommer kanske bilder på det senare. När vi kom fram hann vi vara där typ 15 min sen började det komma en massa gäster. Synd bara att jag var så sjukt trött och hade så ont i huvudet så fick gå och lägga mig redan vid halv tolv.

På söndagen åkte vi hem. Var hemma runt två så stack till stallet direkt. Men orkade inte rida var för trött. Sen hände det inte så mycket^^ Blev lite plugg på kvällen.

Idag var det måndag och skola. Ibörjan gick det segt men tittade på film på tyska sen hade vi bara en lektion kvar så då gick det lite snabbare^^ Åkte till stallet och red en liten sväng. Tror Prince börjar få vårkänslor för han va sjukt pigg och snabb. Han bockade och gjorde glädjeskutt hela tiden. Kul men lite jobbigt är det^^ Och om det är vårkänslor så är det bara en liten del av vad han kommer hålla på :P Han är hopplös på våren:P

Det va allt som jag har glömt att blogga om ;) Hörs senare, puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin