Fredag

Helg igen och inte en dag för tidigt ;) Är så galet skoltrött just nu vill ha sommar!

Idag mår jag iaf mycket bättre så gick till skolan, även fast jag inte ville^^  Dagen gick väldigt sakta och med en extremt jobbig huvudvärk. Åkte till stallet när jag kom brukar bli piggare av det. Red inte idag utan tog bara in han och borstade, han börjar tappa vinterpälsen nu så det behövs^^ Klippte tillochmed manen (duktig som jag ;) ) Burkar vara värdelös på att göra det händer kanske max en gång i månaden, men det är nog inte ofta :P Men tycker det är så tråkigt och det gör Prince med. Just nu sitter jag och planerar inför kvällen. Ska försöka komma in till stan men vet inte hur bara :P Får la fjäska för någon :P hah Annars blir det bara till att sitta hemma och glo på tv. Ha en bra kväll alla, puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin