Sommar och har badat

Äntligen är det sommar ute, helt underbart. Hemma var det 27 grader i skuggan när jag kom hem.
Skolan gick väldigt segt. Kan bero på att vi inte har något att göra längre. På hemkunskapen gjorde vi nästan inget, svenskan var som en vanlig lektion och på matten fick en del sitta ute och jobba för några skulle skriva prov. Jag och Jennifer eller mest jag :P Nenne satt mer och lekte med min mobil :P Gjorde typ två uppgifter. Men skönt var det att vara ute lite varmt bara^^ Fick byta om till shorts och linne när jag kom hem, höll på att avlida av värme^^
 Har träffat min älskling idag. Åkte ner till sjön och solade. Jag badade även för första gången iår^^ Så sjukt grymt kallt va det! Känndes att det inte hade varit varmt innan. Sen har jag fått nån alergisk reaktion tror jag. Mina ben är helt röd prickiga och ibland kliar det och ibland svider det :S Är väl av all pollen och gräs eller nått. Hoppas det går över ser förjävligt ut.

Såhär kul hade Nenne :P








Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin