Klasskamp

Hade någon form av klasskamp i skolan idag. Det var alla nior som möttes i olika grenar. Vet inte hur det gick förvåran klass, för vi sög i en gren ^^ Vi spelade bränboll,norsk bränboll,hoppade säck och gick med sånna långa skidor och hade dragkamp. Lite segt var det men kom med tio i två bussen precis så kom hem tidigt också, alltid skönt och extra bra när jag har träning. Nu funderar jag på att fixa mina naglar till skolavslutningen, men vet inte hur jag ska göra med dom. Vanlig fransk manikyr eller hitta på något lite roligare? Har tröttnat på det jag har, plus att det blev helt fail^^ ♥


Så ser dom ut nu, passar inte så bra till min klänning heller.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin