Hemma

Är hemma från skolan idag. Fick ju sånt migränanfall igår och har haft det hela natten. Har inte blivit mycket sömn inatt. Idag har jag bara sån jäkla vanlig huvudvärk, så stannade hemma för att vila upp mig tills ikväll. Klassen ska på "klassutflykt". Vi ska tälta och paddla kanot. :) Ska paddla med Jennifer bara hoppas att vi överlever :P Nedå det ska nog gå bra^^ Har nästan packat klart allt väntar på att min mjukiströja ska torka klart och så ska jag packa ner bikinin. Men har den på mig nu så får vänta med det^^ Ligger ute och solar super nice. Ska verkligen pressa för att bli lite brun innan skolavslutningen iaf.♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin