7 juli 2010

Dagen har varit riktigt bra. Vaknade hemma hos min älskling, blev väckt av att en katt satt och skrek nedanför sängen och sen ströck sig mot mitt ansikte :P Åkte hem vid elva för skulle vara hos optiken idag igen vid halv tolv. Skulle bara kolla linserna och lite så, så har haft dom idag. Red bara en liten sväng barbacka för det blev väldigt varmt när jag kom till stallet. Resten av dagen har spenderats inne i stan. Skulle ta kort på Johans bil och sen blev det att vi träffade en del roliga människor, så vi fastande nere i "centrum" ett bra tag :P Sen skulle jag hem ^^. Kul har jag haft iaf ^^.


Lite färg har jag börjat få^^


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin