Tisdag med skola, shopping och älskling

Skola idag tyvärr, längtar verkligen till sommaren! Men tyvärr är det ett tag tills dess =/ Skolan gick fort började med elevnsval, och jag hade kör. Valde den som tredje alternativ och fick det. Vi är fem stycken utan lärare och det är ingen som fattar något av vad vi ska göra :S Dom har typ bara sagt att vi ska skaffa fram egna låtar och sjung, låter det kul? Ne :P Men vi får se vad som händer en del säger att dom har hört att vi ska sjunga på avslutningen :S Aja orkar inte bry mig men det va iaf slappt. Sen rullade det på och håltimman kom. Jag Fia och Jennifer stack till sjärnan och satt där i typ två timmar. Men kul hade vi för Fia drack nästan 7 koppar kaffe själv! Så hon va lite lagom pigg och flummig, så jag och Nenne hade något att skratta åt iaf ;) Sen hade vi bara so och sen slut. Satt i skolan och väntatade i typ 45 min för det va så sjukt kallt ute så pallade inte stå ute och vänta på att Eriks buss skulle komma. Lite lagom segt men hade mitt headsett med mig så kunde lyssna på musik^^ Sen gick vi på stan till kvart i sex ungefär. Hittade en del :) Kommer bilder på det sen ;) Sen åkte vi hem till han och åt och mös :) Är sjukt trött idag iaf ve inte om det är för att jag har sovit dåligt eller att förkylningen börjar komma tillbaka :P Men något måste jag iaf gjort för jag hade fått lite näsblod inatt och vaknade med det. Nu ska jag inte skriva mer utan ska tvätta bort sminket och krypa ner. Har som tur är sovmorgon i morgon :D. Vi hörs, puss♥


Kommentarer ;
Postat av: nenne

hahahhahahahaha fyfan. roligaste dan på länge! :D



Det är muhammed duuununnununnuu (fia sjunger)

Men , det är mohammed?

DET ÄR MOHAMMED!!!

hahahahahahahhahahahhahaa vi ÄR bäst! :D

2010-01-26 @ 23:07:43
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin