Skola och sjukhuset

Kan börja med att berätta lite om helgen, för det har varit lite dålig uppdatering. I fredas när dom kom gjorde vi inte mkt typ åt och kollade på film. Sen på lördagen skulle vi gått på stan men vi va så sjukt trötta somnade vid typ 1 och bli väckta vid 10, eller jag blev det iaf :P  Men vi stannade iaf hemma och glodde på tv ungefär plus att båda hade läxor så vi gjorde det me. Det känns helt fel att sitta och plugga på en lördas eftermiddag ;s På kvällen va vi iaf sjukt flummiga och satt och camade med Erik och Joakim, och Jossan skrev allt möjligt och vi bara skrattade :P  Sen på söndagen åkte dom hem vid typ 11 så då åkte jag till stallet, och sen en stund till Erik.

Idag har jag varit i skolan (självklart:P) Men fick gå iväg för jag skulle tydligen till sjukhuset, som jag fick reda på igår kväll av mamma. Här blir man informerad;) Skulle bara dit och röntga min fot som jag bröt i sexan. Har en skruv i den som håller ihop två större ben men den är lite för stor så det sticker upp lite över benet och man kan känna den med fingret, och så gör det ont där ibland så kanske ska ta bort den. Gick snabbt och missade lite av tyskan (y) Sen blev det att rida på Prince en sväng när man kom hem. Red han med panlampa för första gången idag. Gick faktist bättre än jag trodde :) Ibörjan va han feg och försökte lixom gå runt den men det blev bättre senare. Pigg och glad va han iaf :) Sen nu har jag pluggat och faktist gjort min ansökning till gymnasiet. Skönt att ha det klart nu när alla andra stressar med sina beslut. Senare blir det att plugga lite till till so provet imon, och försöka sova tidigt. Kan typ inte sova på kvällarna somnar jag tidigt så vaknar jag hela tiden och bara sover allmänt dåligt, eller så somnar jag as sent och sover jätte bra :S Trött blir man iaf av det^^.

Det blev ett långt inlägg visst ;) Menmen så är det ibland^^ Nu ska jag plugga och sen läsa Vecko Revyn som mamma hade köpt till mig. Ha det bra, puss♥

Kommentarer ;
Postat av: Anonym

vad ska du gå? :D

2010-01-19 @ 19:30:01
Postat av: Anonym

på gymnasiet alltså?

2010-01-19 @ 19:30:28

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin