Seg dag

Idag har varit en seg dag. Sov hos Erik i natt massa mys som alltid. :) Åkte hem typ halv tre och då stack jag till stallet. Sen har jag bara suttit hemma i mys kläder och inte gjort något. Tror jag håller på att bli sjuk me, lagom till skolan börjar också (y) =/. Har haft fett ont i huvudet i flera dagar och är typ lite små förkyld. Erik och jag gjorde inget spec, för jag kom sent till han och åkte hem ganska tidigt. Kom vid typ halv åtta till han så då ladde vi ner en film som vi tänkte att vi kunde se på ;) Vi kollade på The grudge 3 och 40 years and virgin. Rekomenderar båda spec 40 years and virgin :P Den va as kul, fast såg bara halva men ändån ;) The grudge filmerenar är nog dom bästa skäck/trhiller filmerna jag har sett :) Synd bara att jag inte sett ettan men två och trean är sjukt bra.

Men nu ska jag inte skriva mer, funderar på att ta något att äta :P Vi hörs, puss alla♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin