Om gårdagen

Gårdagen/ natten blev riktigt lyckad :D Spenderades med Rickard,Bogar;Erik,Cc, Jimmy och Johnsson. Har nog inte skrattat så mkt på länge :D Först åkte jag och Erik med Jimmy sen följde Cc och johnsson med oss. Sen pratade vi med Rcikard och Bogar och dom skulle dra ner till Östanå och sladda på isen, så vi hängde me;) Först stod jag bara vid sidan och kollade tillsammans med Cc och Jimmy. Men den hoppade vi in i Rickards bil och Cc åkte med Johnsson. Sen slutade det med att vi satt fyra stycken och trändes i Rickards baksäte. Men fy fan vad kul jag hade skrattde typ hela tiden, och Rickardoch Bogar är för jävla roliga ihop :) Vi va där i typ 2 timmar kanske sen åkte jag och Erik hem vid typ halv två. Tack alla för en rolig kväll! :D Måste försöka göras igen ;) Sen idag va det film med Erik och Joakim^^ Skulle igentligen varit med Amanda men sen kunde hon inte :/ Aja nu ska jag inte skriva mer utan ska hoppa in i duschen, för i mon är det skola igen. Suck. Vi hörs,puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin