Ingen skola idag

Idag va jag hemma från skolan för jag hade så sjukt ont i huvudet och och konstig i kroppen. Är nog förkylning på g. Satt hemma och pluggade och knarade ipren sen började jag må bättre och hade inte haft någon feber så åkte till stallet, va ändå tvungen att rida idag. Sen va det snabbt ner och byta om för vi skulle åka och kolla på snowboard idag :D:D Och allt passade ;) Skorna va lite små men det blir kanske bättre när jag åker för då rör jag ju inte på fötterna på samma sätt;) Så får tästa^^ Men nu funderar jag på att gå och lägga mig snart är sjukt trött, och imon blir det skola igen :( Aja vi hörs, puss alla♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin